Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2014 23:34 - Ще й кажеш за изповедта, нали?
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 660 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 09.11.2014 23:35


Монахиня Магдалина


image

Девойка се беше пристрастила към хеви метъл музиката и беше спряла да идва на църква. Един ден дойде, облечена предизвикателно и кисела. Аз подходих приятелски към нея, заговорих за музиката с положителен интерес. Не започнах с думи като: “Майка ти ми каза, че си промиваш мозъка с рок музика”, а “Майка ти каза, че си рок фен. Предполагам, че това не са все същите рок музиканти, които ходех да слушам по концерти! Коя е най-добрата група сега?”

 

Майката, като видя момичето да разговаря спокойно и открито с монахиня, се приближи и каза: “А, добре. Разговаряш със сестрата. Сестро, ще щ кажеш за изповедта, нали? Мене не ще да ме слуша.”

 

Момичето, разбира се, замръзна и топлият контакт беше загубен. В опит да го възстановя отвърнах доста рязко: “Остави сега изповедта, тъкмо с радост си припомнях младите години!”

 

Но момичето вече не гледаше на мен като на човек, с когото имаше нещо общо, а като на “представител на Църквата” в съюз с майка щ.

 

Бях подготвена да чакам с години, преди да повдигна темата за изповедта.

 

Напомнянето на майката не ми даде нова информация, а и във всеки случай не трябваше да става пред момичето.

 

След намесата на майката всяко споменаване на изповед стана невъзможно в обозримо бъдеще. Щях да бъда приета като посланик на майката. Момичето не се върна в манастира ни. Да даде Бог тя да се върне в Църквата някъде другаде. Молим се дори за грешки, които са, по човешки казано, непоправими. За Бога всичко е възможно.

 

“Разговори с децата” Монахиня Магдалена изд. “Омофор”

 




Гласувай:
1



1. sourteardrop - За децата в храма
09.11.2014 23:41
http://pravoslaven-sviat.org/2013/10/29/za-decata-v-hrama/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4655843
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1234
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930