Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2014 04:56 - Икони на света блажена Ксения Петербургска
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 1043 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.03.2014 05:22


image

image

image

СИЛАТА НА МАЙЧИНАТА МОЛИТВА Нерехтската земеделка Фелицата Ивановна Трескина дълбоко почитала рабинята Божия Ксения и се обръщала към нея с молитва за помощ при всякакви нещастия. И нейната молитва не останала нечута! Ето какво пише г-жа Трескина в своето писмо: Живея в Нерехт, Русия. Моите двама сина работят в държавни учреждения в един град на 40 километра, и двамата са семейни и живеят в различни квартири. През януари 1990 г. ми обещаха, че ще дойдат заедно да ме видят. Аз дълго и нетърпеливо ги чаках, а те не идваха. И ето – наближаваше денят, в който чествахме паметта на Божията рабиня Блажена Ксения. Сърцето ми сякаш предчувстваше някаква беда: аз мислех единствено за това, Бог да ме удостои само някога да отида на гроба на Ксения и там да се помоля! Но тъй като засега нямах тази възможност, аз целия ден ходих просълзена, непрестанно молейки се на рабинята Божия Ксения за помощ за себе си и на децата си. Близките ми ме питаха какво ми е, защо плача, а аз нищо не им говорех, а сълзите се лееха от очите ми. Това продължи до 24 януари. Накрая аз не издържах, облякох си палтото и отидох на вечерня в църквата. След това се обърнах с молба към свещеника да отслужи панихида за рабинята Божия Ксения и на нея аз поплаках и се помолих. Малко поуспокоена се върнах вкъщи. Още не бях успяла да се съблека, и моите синове пристигнаха. Оказа се, че малкият ми син се е прострелял без да иска с пистолета на брат си. Куршумът минал през меката част на лявата му ръка между големия пръст и показалеца, без да засегне никаква кост. Докторът казал, че е дребно нараняване и след няколко дни ръката ще бъде съвършено здрава. Какво съм почувствала по време на разказа на сина си – споделя Фелица Трескина – не мога да изразя с думи: разбрах само колко е силна майчината молитва и колко са отзивчиви Божиите угодници на тази молитва. Дивен е Бог чрез своите светии! ********* И на децата и на внуците строго завещавам да почитат паметта на Божията рабиня Ксения и да не я забравят в нужда". През 1997 г. на Татяна (гр. Упеч ) щ откриват тумор. Предстояла операция, тъй като болестта прогресирала. От вярващи хора тя узнала за великата молитвеница за нас, грешните – св. блажена Ксения Петербургска. Татяна започнала да чете редовно акатиста на угодницата Божия. През юни 1997 г. успяла да отиде в Петербург и да се поклони на св. Ксенюша. Татяна поръчала молебен. Взела пръст и елей от параклиса и се върнала вкъщи. На контролния преглед през есента докторът не установил никакъв тумор, снел я от отчет и на картончето написал “оздравяла”. Татяна изпратила писмо с молба, да се отслужи благодарствен молебен.  молебен.   image   Майка ни два месеца беше много тежко болна, лежеше в леглото. Когато получихме елей от параклиса, помазахме челото щ и, слава Богу, по молитвите на св. Ксения, щ стана по-добре, тя се повдигна в леглото и сега вече работи. А докторите се бяха отказали – не вярваха в нейното оздравяване.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4657329
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1234
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930