Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2014 19:49 - СЪНУВАХ СЪН
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 699 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image Сънувах сън... Бях някъде в храм безлюден, тих, без никакъв народ. Сред здрача блед под храмовия свод видях един позорен стълб и там Христа с въжета свързан, прикован! Пред Него бе изправен груб войник и шибаше телото Му с камшик. Във тишината някак страшно беше, кога камшикът яростно плющеше. Това бе бич, обкичен със ресни, нанизани със късчета олово, ръбати, остри, с грапави страни. При всяко ново шибане сурово те вбиваха се в страдащата плът на кроткия Христос... И всеки път когато пак камшикът заплющеше, потръпваше Христос, но все мълчеше... А по измъченото Му лице струеше кръв. И двете Му ръце пробити бяха. В кротките очи блестяха сълзи в кървави лъчи. Венец от тръни кичеше главата, петна от кръв личаха по ребрата. Навред – по гръб, по рамене, гърди се виждаха все кървави бразди. Безжалостният и суров войник издигна пак разветия камшик и взе да шиба... Силно възмутен аз пламнах, обладан от гняв свещен, па спуснах се и викнах: „Зли човече! Що правиш? Спри! Хвърли камшика вече!”... В лицето исках тоя звяр да зърна. Войникът се във този миг обърна и ме погледна... Аз се ужасих... че в него... своето лице открих!...

архимандрит Серафим Алексиев



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4658967
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1234
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930