Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2013 19:57 - Езерни молитви - 4
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 430 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 15.09.2013 20:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Още съвсем малко и пътят ми ще приключи.
Още съвсем малко ме придружи, Победниче на 
смъртта, по стръмния път към Теб. Зер колкото по-
високо се изкачвам към Теб, толкова по-силно ме
дърпат хората надолу в своята бездна.
Бездната се пълни с надменността им и надеждата 
им да Те надвият. Истина, колкото повече се 
пълни бездната им, толкова по-далеч си Ти от нея. 
Колко глупави са робите на дървото на познанието!
Мерят мощта си не с Теб, а с броя си. Пътят на
мнозинството е път на истината за тях. Дървото
на познанието е станало дърво на злото, на глупостта и
ледения мрак.
Истина, познавачите на тоясвят знаят всичко,
само не и че са слуги на сатаната. Като дойде
последният ден, сатаната ще се зарадва на 
голямата си жетва. Що е щуро това жито! Но по
глупостта си и сатаната пресмята бройката, а не
пълнотата. Един Твой клас струва повече от цялата 
жетва сатанинина. Зер Ти пресмяташ пълнотата на 
Хляба на живота, Победниче на смъртта, а не
бройката.
Напразно говоря на безбожниците: насочете се към
Дървото на Живота и ще познаете повече от това,
което искахте да знаете. От дървото на познанието
дяволът ви прави стълба за подземния свят.
Смеят ми се безбожниците: ти искаш покрай
Дървото на Живота да ни обърнеш към Твоя Бог,
Когото ние не виждаме.
Истина, няма и да го видите. Светлостта, която
заслепява и серафимските очи, ще изгори вашите 
зеници завинаги.
От всичко, що расте в земната плесен, най-редки са 
тия, които вярват в Бога. Мили мои, езеро и планина,
весело ми е, че и аз съм сред тия най-редки, 
най-нечути, най-презрени.
Още съвсем малко, братя, и пътят ни ще приключи.
Още съвсем малко ни придружи, Победниче на
смъртта.
 image



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4656038
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1234
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930