Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2013 17:40 - КРАДЕЦЪТ НА ВРЕМЕ представя:
Автор: spikemeplease123 Категория: Забавление   
Прочетен: 869 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.03.2013 18:14









.....тwisted mind , soaked in paranoid thoughts , standing on the edge of oblivion , waiting for a savior . . .


1

Отново обикалям сивите улици на града.

Мръсният въздух още повече дразни никотиновата храчка в гърлото ми.

Светлината от лампите едва достига мокрия асфалт заради падналата мъгла.

Подминават ме пияни старчета проклинащи мизерния си живот.

Паля поредна цигара и дробовете ми се изпълват с гъст дим.

Издишам тежко и проследявам с поглед бавно минаващата кола.

Хората казват,че Бог ще ме накаже за всичките убийства.

 

2

Свещенникът ме пита готов ли съм,

какво да му кажа ,като знам какво следва,

минах през Ада и съм готов за Рая,

имам какво да разкажа,

всеки ден се уча да живея с болката,

всеки ден си казвам, че има защо да продължавам,

но виждам толкова много пречки пред мен,

но не спирам да вървя.

 

3

Очи ,пълни със сълзи,видели толкова много,

душа пропита с болка,

с треперещи ръце разгръщаики писмото,

свидетел на воини и убииства,

запазил човешкото в себе си,

ветеранът с ужас си спомня за фротна,

виковете и стенанията на ранените му другари,

хаосът възцарил се около тях,

спомените прогарят съзнанието му,

оставяики болезнен белег,

с мъка си спомня приятелите изгубил във воината,

онова красиво детство сега е тъи болезнено...

 

 4

Гласът шептеше в ухото ми "Даваи,направи го!",

Дяволът ми подаваше ръка от сянката,

чувах виковете на подмамените души,

молеха за милост от дълбините на Ада,

бяха ми обещани богатства и удоволствия,

бавно се подхлъзвах към собственото си забвение,

нямах никой до мен да ме подкрепи.......

 

 5

Линии,прешлени,разрези,остриета,

стерилни стаи с наситен мирис на хлор,

дълги,луминисцентно бели коридори,

стени пропити с болка и плесен,

и там едни хора си играеха на Господ,

решаваха кой ще живее и кои не,

прилагаики своите знания върху човешка плът,

безразлични срещу страданията на хората,

те крещяха,изпаднали в агония,

но никои не ги чуваше,така им беше отредено,

атмосфера убиваща всяка надежда

 

6

Не ме мрази , светът ме озлоби,

в тъмната стая , самотен мечтая,

с празни ръце , на хиляди богове,

за тежкия живот , под синия небосвод,

надежда една , в кристална сълза,

изчезва за миг , като спомен размит.

 

7

Ти бил ли си при забравените души?

Аз бях , видях и усетих неща неземни,

всички пищяха за глътка въздух,

пищяха опитвайки да се пробудят спомен,

спомен ,който ще накара болката да отмине,

вслушах се в тях и разгадах виковете,

мъртвите имат истории за разказване ...

 

 

 




Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: spikemeplease123
Категория: Забавление
Прочетен: 20255
Постинги: 11
Коментари: 3
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031