Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2018 08:45 - А вие искате ли да умра? Бог да ви пази Отец Владимир!
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 476 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Скъпи бивши колеги-журналисти, а вие искате ли да умра?

Този текст е рекламиран в Оffnews.bg в рубриката "Лайфстайл". Иначе е от популярния напоследък сайт "Мама Нинджа". Естествено, посветен е на лошите попове, които враждуват с добрата Конвенция. В него между другото пише: "Знаете ли, господа православни и национал-любящи лицемери, ако не бях майка и жена, която е преживяла насилие, щях да се помоля на Господ да умрете! Но не защитавам насилието като вас!"
Разбирам жената, била е подложена на насилие. Вероятно е писала в състояние на афект. Но въпросът ми е към хората, които тиражират такива текстове: А вие? Вие искате ли да умра, защото съм свещеник и съм против Конвенцията? Какъв по-забавен "Лайфстайл" от това "чичетата у рокли" да умрат! И в крайна сметка - какво би било по-полезно в борбата срещу насилието от това?! А?! 
Как може да се използват думите на една такава жена за рейтинг? Засрамете се! Или в името на няколкото цъкания място за срам няма?... Толкова съм щастлив, че вече не съм журналист, а още по-щастлив съм, че жена ми навреме спря да пише за Offnews. Заради такива неща хората презират журналистиката. И мислят, че тази професия е порочна, необективна и безотговорна. 
И да знаете - ние, свещениците, се молим за всички вас. Всеки ден, на всяка служба! Да сте живи и да се множат дните ви за покаяние.... Молим се за вас!!! И още нещо - никой на света не е страдал повече от Църквата!
http://mamaninja.bg/семейство/отношения/item/1930-za-tretiya-pol-ot-chetvarti-red-i-nasilieto-nad-zheni
image



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4647951
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1233
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930