Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2015 21:21 - Прекрасна икона на Света Троица
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 638 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 31.12.2015 22:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

БЛАГОДАРЯ ТИ, ГОСПОДИ, БЛАГОДАРЯ!
--------------------------

"Благодаря Ти Господи за всичко,
което ми даде през тази година.
Благодаря за слънчевите и за облачните дни.
Благодаря за спокойните и за трескавите тъмнини.
Благодаря за здравето и болестите, за радостите и тъгата.
Благодаря за всичко, което ми зае, и за това, което си поисках.
Благодаря за ласкавата усмивка и приятелската ръка, за любовта и всичко красиво и нежно.
За цветята и звездите и за съществуването на децата и добрите души.
Благодаря за самотата, за работата, за трудностите и сълзите.
За всичко, което ме доближи още повече до Тебе.
Благодаря, че ми запази живота, че ми даде покрив и прехрана.
Благодаря, Господи, благодаря!
Какво ли ще ми донесе новата година?
Каквото Ти решиш, но Те моля, дай ми:
Вяра - за да Те виждам във всичко.
Надежда - за да не се предавам.
Милосърдие - във всичко, което правя, мисля и желая.
Дай ми търпение и смирение.
Дай ми да се откъсна и да забравя себе си.
Дай ми Господи, това което знаеш, че е добре за мен, а аз не зная да го поискам.
Достатъчно изпитания, които да ме поддържат силен.
Винаги да имам сърце будно, слухът - наострен, ръцете и ума - в действие, и във всеки момент да бъда в състояние да изпълня Твоята Свята Воля.
Изсипи, Господи, благодатите Си върху всичко, които обичат и дай мир на целия свят.
 image          



Гласувай:
2



1. sourteardrop - ПРЕМЪДРОСТ
31.12.2015 22:10
-----------------------

Господ се яви на Аврама и му рече:
Аз съм Бог Всемогъщий, ходи пред Мене и бъди непорочен;
и ще сключа Моя завет между Мене и тебе, и много, твърде много ще те размножа. Ти ще бъдеш баща на много народи, и няма вече да се наричаш Аврам, а ще бъде името ти Авраам, защото ще те направя баща на много народи и много, твърде много ще те разплодя, и ще произведа от тебе народи, и царе ще произлязат от тебе. И Моя завет между Мене и тебе и между твоите потомци подир тебе в родовете им Аз ще направя завет вечен, за да бъда Бог на тебе и на твоите потомци след тебе. Тогава Аврам падна ничком и се поклони Господу. И рече Бог на Авраама: а ти запази Моя завет, ти и твоите потомци след тебе в родовете им. Този е Моят завет, който трябва да пазите между Мене и вас и между твоите потомци след тебе в родовете им: обрязвайте крайната си плът: това ще бъде знак на завета между Мене и вас. На осмия ден след рождението да бъде обрязан между вас във вашите родове всеки младенец от мъжки пол.
А необрязаният от мъжки пол, който не обреже крайната си плът на осмия ден, тая душа ще се изтреби измежду народа си; защото той е нарушил завета Ми.
......................
Из книга Битие
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4649893
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1234
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930