Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2013 03:09 - Псалм
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 285 Коментари: 0 Гласове:
1



 
Ще Те възлюбя, Господи, крепост моя! 


3. Господ е моя твърдиня и мое прибежище, мой Избавител, мой Бог, моя скала; Нему се уповавам; Той е мой щит, рог на спасението ми и мое убежище. 
4. Ще призова достойния за поклонение Господ и ще се избавя от враговете си.
5. Смъртни мъки са ме обхванали, и потоци от беззакония са ме заплашили, 
6. вериги адови са ме стегнали, и мрежите на смъртта са ме оплели. 
7. В утеснението си призовах Господа и към моя Бог извиках. И Той чу от Своя (свети) чертог гласа ми, и моят вик стигна до Неговия слух. 
8. Потърси се и се разклати земята, трепнаха и се размърдаха планинските острови, защото се разгневи (Бог); 
9. дигна се дим от Неговия гняв, и от устата Му огън пояждащ; разпалени въглени се сипеха от Него. 
10. Наведе Той небесата и слезе, - и мрак под нозете Му. 
11. И седна на херувими, полетя и се понесе на ветрени крила. 
12. И мрака направи Свое покривало, а сянка около Себе Си - водния мрак, въздушните облаци. 
13. От блясъка бягаха пред Него облаците Му, град и огнени въглени. 
14. Загърмя Господ в небесата, и Всевишният издаде Своя глас: град и огнени въглени. 
15. Пусна стрелите Си и ги пръсна, множество мълнии - и ги разсипа. 
16. И явиха се водни извори, и се разтвориха основите на вселената от страшния глас Твой, Господи, щом духна духът на Твоя гняв. 
17. Той протегна ръка от висинето, и ме взе, и извлече ме из многото води; 
18. избави ме от силния ми враг и от онези, които ме мразеха и бяха по-силни от мене. 
19. В деня на моето нещастие те се дигнаха против мене, ала Господ беше моя опора. 
20. Изведе ме Той на просторно място и ме избави, защото благоволи към мене. 
21. Въздаде ми Господ по моята правда, по чистотата на моите ръце ме възнагради, 
22. защото аз пазех Господните пътища и не бях нечестив пред моя Бог; 
23. защото всички Негови заповеди са пред мене, и от наредбите Му не отстъпвах. 
24. Бях непорочен пред Него и се предпазвах да не съгреша; 
25. и въздаде ми Господ по моята правда, по чистотата на ръцете ми пред Негови очи. 
26. С милостиви Ти постъпваш милостивно, с искрен човек - искрено, 
27. с чист - чисто, а с лукав - според неговото лукавство, 
28. защото Ти спасяваш угнетените люде, а надменните очи унижаваш. 
29. Ти правиш да свети моето светило, Господи; моят Бог просветлява тъмата ми. 
30. С Тебе войска разбивам, с моя Бог на стена възлизам. 
31. Бог! - Непорочен е Неговият път, чисто е словото на Господа; Той е щит за всички, които се Нему уповават. 
32. Защото, кой е Бог, освен Господа, и кой е защита, освен нашия Бог? 
33. Бог ме препасва със сила и ми приготвя верен път; 
34. прави нозете ми като на елен и ме поставя на моите височини; 
35. учи ръцете ми на борба, и мишците ми трошат меден лък. 
36. Ти си ми дал щита на Твоето спасение, Твоята десница ме поддържа и Твоята милост ме възвеличава. 
37. Ти разширяваш крачките ми под мене, и нозете ми се не поклащат. 
38. Гоня враговете си и ги настигам, и се не връщам, докле ги не изтребя; 
39. поразявам ги, и те не могат да станат, падат под нозете ми, 
40. защото Ти ме препаса със сила за война и повали под нозете ми ония, които въстанаха против мене; 
41. Ти обърна към мене тила на враговете ми, и аз ще изтребя ония, които ме мразят: 
42. те викат, ала няма кой да ги спаси; към Господа викат, - ала Той ги не слуша; 
43. разсявам ги като прах пред лицето на вятъра, тъпча ги като улична кал. 
44. Ти ме избави от народния бунт, постави ме глава на другородци; народ, който не познавах, ми служи; 
45. само по слух за мене ми се покоряват; другородци ми се умилкват; 
46. другородци бледнеят и треперят в своите крепости. 
47. Жив Господ, и благословен да е моят Защитник! Да бъде превъзнесен Бог на моето спасение, 
48. Бог, Който мъсти за мене, Който ми покорява народите 
49. и Който ме избавя от враговете ми! Ти ме възвиси над ония, които въстанаха против мене, и ме отърва от жесток човек. 
50. Затова ще Те славя между другородците и ще възпявам Твоето име, Господи, 
51. Който величествено спасяваш царя и правиш милост на Твоя помазаник Давида и на потомството му навеки.






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4632466
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1232
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031