Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2014 14:58 - За булята Гина ти думам Марине
Автор: valsodar Категория: Забавление   
Прочетен: 7985 Коментари: 10 Гласове:
23

Последна промяна: 04.02.2014 15:12


 Питаш ме мене Марине, що не обичам аз булята Гина и що не съм идел на среща с нея, при тебе? Кареокето с тебе и нея да пеем, по бара на четири крака да лазим, а през това време трима морука с погледи тежки мене и тебе от нея да пазят?      Ами, че да ти кажа Марине, да ти го кажа, та белким та вземе ти мине!             Хората нявга за такива кат нея са верно казали - селска пръчка.   А селската пръчка Марине се пъне все да е първа, все за нея да се говори, че инак линее. Линее, та се и тръшка кат въшка на чело, за нея да се само хортува. Да се хортува, че била велика, че няма кат нея друга на село!   Ама се сещаш Марине, че не за първа година си списвам аз тука и не е първата кифла от село де тук е минала. И как е минала, и както на Първа редовно звездата й гряла, така си  в калта блогинята важна обратно  седнала. Там дето сама си е кочинка рила, с калта си сама се самичка покрила.  Такива ний тука помним ги много. И номерцата им селски даже си знаем.  За туй аз Марине, на сгляда с подобни моми простоселски не ходя.  Няма у тях що ново да  видя, няма добро що да се вземе и всичкото време де сме им тук отделили напусто е било. Напразно.   Че бил съм аз мили Марине редовно на Първа. И първа добре си я знаем, какво си тя прави с човеко.   И спрял съм Марине, на селските пръчки почит и чест да отдавам.     За да не става честта ми разменна монета.           Това бе Марине.



Гласувай:
23



1. joysii - Валсо, да пишеш, да се не спираш!...
04.02.2014 16:06
Валсо, да пишеш, да се не спираш!:):)
Тая чушка Алабала Гинска, като не може да се види отстрани, трябва някой да й покаже колко струва простотията й.
Колкото до Турбо-съжалявам,че й е станал така верен след две срещи.
Аз от него не съм се разочаровала до момента,нищо кофти не ми е направил и казал. Негова си работа с кого ще е дружка тук.
Ноооо, жалко,че застава зад неподходящия човек - Гина-лъжлата,интригантката,изнудвачката.
Поздрави за теб!
цитирай
2. mar866 - ...
04.02.2014 16:11
хахахах много губиш, че не се съгласяваш.
Гинето пее като същинска Бони Тейлър:)))
(била е учителка по пеене и рисуване)
цитирай
3. tutko - Колко хубаво написано! пп. ...
04.02.2014 16:14
Колко хубаво написано!

пп. Маре верно ли е била и тя даскалица? Що тогава плюе по другите даскаля? Колко неколегиално тц тц тц. А на теб давала ли ти е акъл за рисуването?
цитирай
4. valsodar - Ами, да й намерим една гъдулка то...
04.02.2014 16:18
Ами, да й намерим една гъдулка тогава, тя мечка за носа де през мегдана да води, гледам че вече си е хванала!
цитирай
5. elinora - Хаха,
04.02.2014 16:19
епистоларната проза баш ти се отдава! Бравос :)
цитирай
6. milady - Хъ ХЪ хъъъ...
04.02.2014 18:53
ама ,че веселбаа тук
без мен ..;))
цитирай
7. axlaxl - Абсолютно си прав:) Селска пръчка ...
05.02.2014 09:38
Абсолютно си прав:) Селска пръчка съм и затова те делнах от ФБ, където ТИ ме покани:) Селска пръчка с Градско копеле не могат да бъдат приятели:)
Пиши още за мен...нищо не ти разбирам, но пиши:) Радвай блоговите мишоци:)
цитирай
8. valsodar - Да-а-а, самата истина струи от у...
05.02.2014 11:23
Да-а-а, самата истина струи от устатата ти. :D
Прави се на интересна, не ми пречиш!
Далеч си от полезрението ми и няма с какво да влезеш в него, така че... живей!
цитирай
9. joysii - Абсолютно си прав:) Селска пръчка ...
05.02.2014 15:18
axlaxl написа:
Абсолютно си прав:) Селска пръчка съм и затова те делнах от ФБ, където ТИ ме покани:) Селска пръчка с Градско копеле не могат да бъдат приятели:)
Пиши още за мен...нищо не ти разбирам, но пиши:) Радвай блоговите мишоци:)

............
Нищо не разбирала...че как ще разбираш, то това да не ти е охрана, мутри...такива работи...та да го разбираш.
Какво е образованието ти,бе умницо?
цитирай
10. axlaxl - Боже! Ти вЕрно си педал. . . съмнявах ...
09.04.2014 23:28
Боже! Ти вЕрно си педал...съмнявах се до сега, но вече съм убедена ;-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392356
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив