Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2017 21:55 - Всецяло връчване себе си на Господа.
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 388 Коментари: 0 Гласове:
1



 image

Молитва към Господа

В ръцете на Твоето голямо милосърдие,Боже мой,връчвам моята душа и тяло,чувства и думи,съвети и мисли,намерения,работи и всички потреби на моята душа и тяло,моята вяра и целия кръг на моя живот,с неговото преминаване и край,денят и часът на моето издъхване,моята смърт,упокоението на душата ми и възкресението на тялото ми.А ти,премилосърдний Боже,благост, непреодолима дори от греховете на целият свят,и незлобивий Господи,приеми мене,най-грешния от всички човеци,в ръцете на Твоята защита и ме избави от всяко зло.Очисти голямото множество мои беззакония.Дай ми да поправя злия и окаян мой живот.Изтръгвай ме от бъдещи зли грехопадения,за да не прогневявам с нищо Твоето човеколюбие с което закриляй моята немощ от бесове,от страсти и зли човеци.Запрети на видимите и невидимите мои врагове,и ме ръководи в пътя на спасението.Доведи ме при Тебе,моето пристанище и край на моите желания.Дай ми християнски непосрамен и мирен свършек.Запази ме от поднебесните духове на злобата.На страшния Твой съд бъди милостив към мене,Твоя раб(- Твоята рабиня)и ме причисли към Твоите благословени отдясно,та заедно с тях да те славя,Творче мой, во веки.Амин.

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4654322
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1234
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930