Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2017 23:58 - КОЛКО СА МИЛИ ТВОИТЕ ЖИЛИЩА. ГОСПОДИ НА СИЛИТЕ!
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 469 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 КОЛКО СА МИЛИ ТВОИТЕ ЖИЛИЩА. ГОСПОДИ НА

СИЛИТЕ!
КОПНЕЕ ДУШАТА МИ И ЧЕЗНЕ ЗА ГОСПОДНИТЕ ДВОРИ; СЪРЦЕТО МИ И ПЛЪТТА МИ С ВЪЗТОРГ СЕ СТРЕМЯТ КЪМ ЖИВИЯ БОГ. (ПС.83; 1-3)

Псалом 82
Владичице, след Бога кой на небето и на земята е подобен на Тебе, Която по чест и слава превъзхождаш наследниците на небесното блаженство и земнородните? Колкото е далече небето от земята, толкова Ти си над всички творения. Прилепи се душата ми към Тебе, Царице небесна, направи така, че винаги в ума си да съзерцавам славата и величието Ти и да се насищам със сладостта на Твоята благодат.

Псалом 83

Колка са мили Твоите небесни жилища, препрославена Владичице Марие, и колко желана е скинията на Твоя вечен покой! Обърни се, обърни се, горестна моя душе, с цялото си желание към Нейния вечен покой, вечно неръкотворно жилище е приготвено и за тебе: като предстои пред Божия престол, небесната Царица ходатайства за твоето спасение, винаги се моли за него и молитвите И се издигат по-високо от ливан и от благовонно кадило пред възлюбения И Син, нашия Спасител. Слава на Тебе, Владичице, неуморна в молитвите Си за нас, грешните, и в застъпничеството Си наше неизменно упование!

Песен вместо слава

Радвай се, Царице небесна, Ти сияеш като пурпурна зора, като пълна и светла луна, като лъчезарно слънце всичко осветяваш; моля Ти се, дарувай на мене, грешния, винаги да отправям към Тебе благодарни молитви и да не желая нищо друго, освен да не отвръщаш от мене майчинските Си очи, които са по-чисти от ангелски очи, о , пресвята Приснодево Марие!

След 11 - та катизма тропари, гл.3

Велико чудо е, как на ръцете Си, Дево Майко, си носила и в Твоите длани си държала Този, Който държи целия свят, и от Твоите гърди си хранила с мляко Този, Който дава храна на всички твари. Него моли, Пресвята, да ни дарува великата Си милост.
Укрепи ме да извървя със съкрушено сърце пътя на покаянието, всесилни Спасе , обогати бедната ми душа с добри дела и по молитвите на Пресвета Богородица я изведи от утесненнието на страстите в широтата на безстрастието, Едничек Човеколюбче.
Спасително пристанище си, Богородице, за нас, които сме в бездната на житейските бури. Спаси от всякакви беди нас, които прибягваме към Твоята благост.

Молитва

О, Всевъзпявана Майко, Владичице, Дево Богородице Марие! Веселие на Ангелските чинове и непрестанна радост на православните християни! Смирено припадам пред Твоето неизказано величие, умилно Те моля: приеми от мене тази благодарствена похвала, която Ти отправям от цялата си душа, и с любовта Си като най - любвеобилна Майка съгрей студеното ми сърце, измоли с Твоето топло застъпничество родилия се от Тебе Господ Бог и наш Спасител Иисус Христос да ми прости всичките ми съгрешения и да ме препаше със силата Си отгоре за изпълняване на Божествените Си заповеди. Озари душата ми с непомръкващата Си светлина, която да бъде за мене, странстващия в този земен живот, пътеводител към небесното отечество, горния Йерусалим. И така, като имам след Бога в Тебе едничка твърда надежда и упование за моето спасение, да прославя всесветото и великолепно име на Отца, и Сина, и Светия Дух винаги, сега и навеки. Амин.

image

 



Гласувай:
1



1. fotinia - Псалом 25 стих
18.06.2017 16:44
Псалом 25 стих
8.Господи, обикнах обиталището на Твоя дом и мястото, дето живее Твоята слава.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4653460
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1234
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930