Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2017 20:16 - Молитва
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 3806 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Многомилостиви и всемилостиви Боже мой, Господи Иисусе Христе, 
поради голяма любов Ти слезе и се въплъти, за да спасиш всички 
— и сега, Спасителю, спаси ме по благодат, моля Те. 
Защото, ако ме спасиш поради дела, това не е благодат и дар, а най-вече дълг.
Да, богати с щедрости и неизказан в милости! 
Който вярва в Мене, си казал, о, Христе мой, ще бъде жив и няма да види смърт вовеки.
И тъй, ако вярата в Тебе спасява отчаяните, ето аз вярвам — спаси ме,
защото Ти си мой Бог и Създател. 
Нека вярата ми се вмени вместо дела, Боже мой, тъй като съвсем не ще намериш дела, които да ме оправдаят. 
Но тая моя вяра да е достатъчна вместо всичко: 
тя да даде отговор, 
тя да ме оправдае, 
тя да ме направи участник на Твоята вечна слава, 
та да не ме грабне сатаната и се похвали, Слове, че ме е изтръгнал от Твоята ръка и ограда.
Но искам или не искам, Христе Спасителю, спаси ме; 
скоро, скоро побързай, че погинах; 
защото Ти си мой Бог още от утробата на майка ми.
Сподоби ме, Господи, да Те възлюбя сега, както някога обикнах самия грях, и
пак да почна да Ти служа усърдно без ленност, както служих преди на лукавия сатана. 
Най-вече ще служа на Тебе, Господ и Бог мой Иисус Христос, 
през всички дни на живота си, 
сега и винаги, и во веки веков. 
Амин! image  



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4648862
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1233
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930