Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2017 21:06 - "Не искам да погине моето създание, но искам да се спаси и достигне до познание на истината, защото който дохожда при Мен няма да изпъдя вън!".
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 326 Коментари: 0 Гласове:
0



 image

""Изгонен беше Адам от рая чрез храната и, като седеше срещу него, ридаеше, стенеше с глас на умиление и казваше: горко ми, как пострадах аз, окаяният. Една заповед на Владиката престъпих и от всички блага се лиших. Раю най-въжделени, който заради мен беше насаден и заради Ева затворен, умолявай Този, Който те сътвори и мен създаде, да се наситя от красотата на твоите цветя! Затова и Спасителят му рече: "Не искам да погине моето създание, но искам да се спаси и достигне до познание на истината, защото който дохожда при Мен няма да изпъдя вън!".

image

„Седна Адам тогава и заплака пред сладостния рай, удряйки се по лицето с ръце и викаше: „Милостиви, помилуй ме, падналия!”.
Адам видя ангела, който го прогони и затвори дверите на божествената градина, и въздъхна силно, казвайки: „Милостиви, помилуй ме, падналия!”.
Страдай заедно с мен, рбе, който се лиши от своя обитател и с шума на твоите листа умолявай Създателя да не те затваря. „Милостиви, помилуй ме, падналия!”.
Рае всесъвършени, всесвяти, всеблажени, насаден заради Адам и затворен заради Ева, умолявай Бога за съгрешилия човек: „Милостиви, помилуй падналия!”.





                 
                 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4647557
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1233
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930