Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2017 18:27 - Пресвета Троице, помилуй нас!
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 283 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.02.2017 23:20


image

В името на Отца и Сина и Светия Дух. Амин!

Во имя - заради името, за чест и слава. Амин - истина, наистина (всичко, което казваме в молитвата е истинно).

Бог е по Своята същност един, но се е явил на хората в три лица: като Бог Отец, като Бог Син и като Бог Дух Свети. (Затова казваме в името, а не използваме множествено число). Трите лица на Св. Троица имат еднаква власт и чест и заслужават еднакво поклонение. В тази начална молитва молим Пресветата Троица да ни благослови невидимо заради Своето име.
  image     
Слава на Отца и Сина и Светия Дух, 
и сега и винаги и во веки веков. 
Амин.

Пресвета Троице, помилуй нас, 
Господи, очисти греховете ни, 
Владико, прости беззаконията ни, 
Светий, посети и изцели немощите ни, 
заради Твоето име!
       image

Молитва към Пресветата Троица
Станал от сън, благодаря Ти, Света Троице, 
че поради голямата Твоя благост и дълготърпение
не се прогневи на мене, ленивия и грешния, 
нито ме погуби с беззаконията ми, 
но както обикновено се показа човеколюбива и, 
като лежах без надежда 
ме дигна, за да стана рано и прославя Твоето могъщество. 
И сега просвети духовните ми очи, 
отвори устата ми, 
за да се поучавам с Твоите слова, 
да разбирам Твоите заповеди 
и да върша Твоята воля, 
и да Ти пея с сърдечна хвала, 
и да възпявам Твоето всесвято име: 
на Отца, и Сина, и Светаго Духа, 
сега и винаги, и во веки веков, 
Амин!
   
 
 









Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4653272
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1234
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930