Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2017 05:59 - Молитва
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 297 Коментари: 0 Гласове:
0



 image

Владико Господи Вседържителю и Създателю на всичко, 
Отец на щедростите и Бог на милостта! 
Ти от земя си създал човека и си го направил по Свой образ и подобие, та и чрез това да се прослави на земята Твоето величествено име. 
И макар да беше изтръгнат поради престъпването на Твоите заповеди, пак си го възсъздал за нещо по-добро в лицето на Твоя Христос и си го възвел на небесата. 
Благодаря Ти, че си проявил към мене премного великата Си доброта и не си ме окончателно предал на моите врагове, които искат да ме хвърлят в пропастта на ада, нито пък си ме оставил да загина поради моите беззакония. 
И сега, многомилостиви и преблаги Господи, Който не искаш смъртта на грешника, но очакваш и приемаш обръщането му, изправяш повалените, изцеряваш съкрушените ­ обърни и мене към покаяние, поваления изправи и съкрушения изцери. Спомни си за Твоите щедрости и Твоята от векове непостижима благост и забрави неизмеримите ми беззакония, които извърших с дело, слово и мисъл. 
Премахни заслепението на моето сърце и ми дай сълзи на умиление, за да очистят сквернотата на моята мисъл. 
Чуй, Господи, и ми обърни внимание, Човеколюбче, очисти, Добросърдечний, и освободи окаяната ми душа от мъчението на страстите, които са ме овладели. 
И нека грехът да не ме повече овладява, нито да ме победи борещият се с мене демон, нито да ме води по своя прищявка. Но с крепката Си ръка ме изтръгни от неговата власт, та Ти да царуваш в мене, добри и човеколюбиви Господи, и целият аз да бъда Твой, и благоволи занапред да живея според Твоята воля. И дари ми, по Твоята неизказана благост, сърдечна чистота, да пазя устата си, да върша онова, що е право, дай ми смиреномъдрие, спокойни мисли, тишина на моите душевни сили, духовна радост, истинска любов, дълготърпение, благост, кротост, нелицемерна вяра, пълно въздържание и ме изпълни с всички добри плодове чрез дара на Твоя Свети Дух. И не скъсявай дните на живота ми, нито пък вземай душата ми неизправена и неприготвена, но ме направи съвършен като Тебе и така ме изведи от този живот, та като премина благополучно пред началниците и властниците на тъмнината, чрез Твоята благост да видя и аз неизказаната красота на Твоята непристъпна слава, заедно с Твоите светии, чрез които се освети и прослави всечестното и великолепно Твое име ­ на Отца и Сина и Светия Дух ­ сега и винаги, и во веки веков.
Амин.
                 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4648675
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1233
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930