Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2017 08:33 - АПОСТОЛСКО ЧЕТИВО В Неделя +14 след Неделя подир Въздвижение – на Йерихонския слепец
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 361 Коментари: 0 Гласове:
1



Благодаря на Христа Иисуса, нашия Господ,
Който ми даде сила, задето ме призна за верен,
като отреди на служба мене,
който по-рано бях хулител, гонител и оскърбител, но бидох помилуван, защото, без да зная, вършех това в неверие;
а с вяра и любов в Христа Иисуса се преумножи
благодатта на нашия Господ.
Верни и за всяко приемане достойни са думите, че Христос Иисус дойде в света да спаси грешниците, от които пръв съм аз.
Но затова бидох помилуван, за да покаже Иисус Христос в мене първи всичкото Си дълготърпение за пример на ония, които повярват в Него за живот вечен.
А на Царя на веков
ете, на нетленния, невидимия, едничкия премъдър Бог - чест и слава вовеки веков.
Амин.
ап. 1 Тим. 1:15-17 image

ЕВАНГЕЛСКО ЛИТУРГИЙНО ЧЕТИВО
В Неделя 14 след Неделя подир Въздвижение –
на Йерихонския слепец
---------------------------
„А когато Той се приближаваше до Иерихон,
един слепец седеше край пътя и просеше;
и като чу да минава край него народ, попита: какво е това?
Обадиха му, че Иисус Назорей минава.
Тогава той завика и каза: Иисусе, Сине Давидов, помилуй ме!
Тия, които вървяха напред, смъмраха го, за да мълчи; но той още по-високо викаше: Сине Давидов, помилуй ме!
Иисус се спря и заповяда да Му го доведат.
И когато оня се приближи до Него, попита го: какво искаш да ти сторя?
Той рече: Господи, да прогледам.
Иисус му рече:
прогледай! твоята вяра те спаси.
И той веднага прогледа и тръгна след Него, славейки Бога.
И целият народ, като видя това, въздаде Богу хвала.”
----
(Лук. 18:35-43)
image





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4629229
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1231
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031