Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2016 23:39 - ДА СЕ ПОМОЛИМ В ПОНЕДЕЛНИК
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 2668 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 29.05.2016 23:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Ангел Божий, Хранителю Мой Свети, покрий ме с твоя покров и с твоите Ангелски крила от стрелите на демоните, от очите на съблазните и съхрани моето сърце в ангелска чистота! Амин! Свети Ангеле Хранител мой, моли Бог за мен! Свети Ангеле Хранител мой, моли Бог за мен! Свети Ангеле Хранител мой, моли Бог за мен! Ангел Божий, Хранителю мой Свети, даден ми в Небеата от самия Бог, за да ме пази! Усърдно те моля, научи ме и ме просвети, опази ме от всяко зло, наставлявай ме за добри дела и ме напътствай по пътя на спасението. Амин!
image


image
В Понеделник
Тропар на св. Ангели, гл. 4

Началници на небесните воинства, 
ние, недостойните, винаги ви молим с молитвите си 
да ни оградите под покрова на вашата невеществена слава, 
като запазвате нас, които коленопреклонно молим и викаме: 
избавете ни от беда, защото сте чиноначалници на висшите сили.
 

image
Архангели Божии, служители на Божествената слава, 
началници на Ангелите и наставници на човеците, 
като безплътни сили, изпросете за нас полезното и велика милост.

Да се помолим в понеделник

Ангеле Христов, мой свети пазителю и покровителю на душата и тялото ми, 
прости ми всичко, каквото днес съгрешик, 
и ме избави от всяко лукавство на противния ми враг, 
та с никакъв грях да не прогневя моя Бог.
Но моли се за мене грешния и недостоен раб, 
та да ме направиш достоен за благостта и милостта на Пресветата Троица, 
на Майката на моя Господ Иисус Христос и на всички светии! Амин!
image


           



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Хората, писали Евангелие, са като ...
05.06.2016 18:13
Хората, писали Евангелие, са като машинописка и грамотността на текста е отражение на нейните възможности. Тълкуването на текстоветте на Евангелието“ са израз не само на възможности за оценка, с каквито сме надарени хората- да имаме мисъл и знание, да разбираме добротата и злото. Когато преписваме зло на Бог, упреци, че търпи злодеите само изразяваме незнанието си, че не Бог, а ние търпим злото. Неразбиране за силата на вярата в Бог, които е един, а ние човеците сме го „парцелирали“ за да се борим „в името на Бог?!“ Детска болест на всяка религия- някога- кръстоносци, днес джихадисти. Днес в Европа под прикритие „бежанци“ влизат главорези

Бог ни е дал мисълта и абсолютната свобода да мислим- никой не наднича в мислите ни, не може да ги прочете, ако ние не ги кажем.



Мислите създават творения, едни, за да живеем , за да се храним, други, за да правим света все по добър! Човеците създават интелектиалната собственост- техническите и художествени решения, които дават нови продукти…

Идете в храма. Представете на Бог проблема си с най кратката молитва: „Боже помогни!“ Защото Бог има способността да знае всичко , има природен компютър и всеки от нас е свързан с Бог. Защото тази връзка е в главата на всеки.Само кажи :" Боже!" и той чува, прочита мислите на душата ни в един невидим и добре организиран божи свят- на мислите, които са божествени, единствени от оная част на тялото ни, която е невидима, част от вечната вселена. Не е нужно много, за да го осъзнаем, освен, ако нарочно силите на злото за да им робуваме изтръгват от ума ни връзката с Бог!
Сам всеки избира да бъде с Бог … или да страда…Защото само Бог ни дава силата на духа... опитайте, на ум или на глас се помолете! "Боже!" но... никога не споменавайте напразно, без вяра, без нужда... не е трудно... започнете.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4633598
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1232
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031