Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2015 07:29 - Едно съвременно чудо на светителят-хирург св. Лука Войно-Ясенецки
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 576 Коментари: 0 Гласове:
1



 Seraphim Danckaert image

Славата на св. Лука се е разпростряла по целия православен свят. Една от причините за растящата международна популярност на светеца е постоянния поток от сведения за неговото чудотворно застъпничество. Публикация на гръцки език за живота на св. Лука включва свидетелство за следното неотдавнашно чудо:

"Казвам се Х.Р., на 46 години съм и живея в Сверна Гърция. През 2004 година бях опериран от тумор в мозъка. След три и половина години той се появи отново. Посетих много доктори, но нито един не се съгласи да ме оперира. Бях много депресиран и разочарован. В края на краищата намерих доктор, който се съгласи да поеме предизвикателството на тази трудна интервенция. Мои роднини ми казаха да ида да се поклоня на св. Лука, който е бил лекар и който би ми помогнал, както е помагал на другите. Взех решение и се отправих на поклонение и молитва в град Г., където има храм, посветен на св. Лука. Там срещнах благочестив и скромен свещеник отец К. Той ми даде сила и мъжество и отслужи молебен за мен. Изповядах се, причастих се и тръгнах за операцията. Една нощ видях в съня си св. Ефрем и той ми каза да не се притеснявам и че всичко ще бъде наред.

На 13 март 2007 година влязох в операционната зала. Въпреки че бях под упойка, виждах докторите, които ме оперират, заедно със св. Лука и св. Ефрем. Свети Лука оперираше като носеше малки кръгли очила и държеше стар скалпел. Свети Ефрем пък държеше ръката ми, казваше ми да не се боя и с лявата си ръка обстрелваше главата ми със светлина. Когато операцията приключи, отидох в интензивното отделение и отново св. Лука се яви пред мен като ми каза: "Аз бях там с теб в операционната зала." А аз отговорих: "Знам."

Излизайки от операционната чух моят хирург да ми казва: "За първи път имах такава лесна операция."

Бих искал да отбележа, че не знаех нищо за тези двама светци (преди да ми се явят). Оттогава те станаха мои ангели-пазители.

Р.Х."

Превод Владислав Трифонов

Източник:    http://myocn.net



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4652762
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1234
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930